موتورشوی نانو خودرو

قیمت موتورشوی نانو در تهران

قیمت موتورشوی نانو در تهران

قیمت موتورشوی نانو در تهران ،اسپری موتور شوی نانوبرای تمیز کردن موتور خودرو .و سایر قسمت های دارای آلودگی های سخت است. مانند چربی ها و دوده ها که دسترسی به آنها دشوار است. طراحی شده است . این محصول دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ ای است. که بدون آسیب رساندن. به سطح می‌تواند به شکلی مطلوب انواع کثیفی ها و آلودگی ها به خصوص چربی های روی موتور را حتی بدون دخالت دست از بین ببرد .

شرکت های بسیاری واردعرصه تولید شده اند که یکی از آنها شرکت یاتاش می باشد.عزیزان می توانندازطریق همین سایت سفارش خودراثبت کنند تادراسرع وقت درهرکجای ایران که هستند بسته های خودرا دریافت کنند.

فناوری نانو چیست؟

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است .که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک از خود نشان می‌دهند.موتور شوی خودرو فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته. واز فناوریهای نوینی است. که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.موتور شوی خودرونانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است. و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.موتور شوی خودرو تحلیل گران بر این باورند. که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند .که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

مزایای موتور شوی خودرو نانو  

• بدون نیاز به استفاده از دست
• سرعت تمیز کنندگی بالا
• قابلیت تمیز کنندگی بالا
• بدون آسیب به سطح
• تاثیرگذاری بسیار بالا
• چربی بر فوق العاده
• فاقد ترکیبات مضر
• استفاده آسان
• بدون فرمالین

موتورشوی تاچلس خودرویاتاش

موتورشوی تاچلس اتومبیل ،به طور معمول به دلیل آن که گاهی اوقات روغن بر روی موتور می‌ریزد .

همین آلودگی‌ها باعث درست کار نکردن آن می‌شود. برای از بین بردن این کثیفی‌ها از روی سطح موتور به موتورشوی قوی نیاز داریم.

استفاده از این محصولات موجب بهبود عملکرد موتور خودرو می‌شود. موتور شوی تمامی رسوبات، جرم‌ها و گرفتگی‌های داخلی موتور را برطرف می کند.

درنتیجه روغن تازه‌ایی که در موتور ریخته می‌شود به دلیل رسوب زدایی و جرم گیری انجام شده می‌تواند تمام سطوح قطعات متحرک را بپوشاند و فرایند روانکاری را انجام دهد.

فقط دقت داشته باشید هر زمان که موتور خودرو خود را آلوده و روغنی دیدید، حتما با اسستفاده از موتور شوی، آن را به طور کامل بشویید.

موتورشوی یاتاش پس از بررسی نیاز مشتریان به محلول پاک کننده قوی ،چربی وگریس،درصددتولید محلولی قوی برآمد.

روش استفاده از موتورشوی یاتاش بدین ترتیب است که پس از اسپری مواد برروی موتور،بعدار 3الی 5دقیقه بافشارآب موتور خودرو را شسته و مواد و آلودگی هارا از روی موتورپاک می کند.

استفاده از موتورشوی باعث می شود تا عمرموتوراتومبیل شما طولانی تر شود.

تاچلس بودن موتورشوی یاتاش به این معناست که فرد در هنگام شستشو و استفاده از آن محصول هیچ نیازی به استفاده از دست ندارد.

تنها کافی است این مواد را درون دستگاه مخصوص پاشش بریزید .

با فشار مناسب آن را بر روی بدنه و شیشه و هر کجای خودرو که قصد تمیز کردن آن را داریم بپاشیم.

در استفاده از این محصول هیچ نیازی به استفاده از برس یا اسفنج و … وجود ندارد.

همین علت روند کار بسیار پر سرعت تر و البته با دقت بیشتری انجام میگیرد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *