واکس خودرو

واکس های تقلبی را چگونه بشناسیم؟

واکس های تقلبی را چگونه بشناسیم؟

واکس های تقلبی را چگونه بشناسیم؟ ،مشتریان کارواش‌ها اغلب تصور میکنند. که بعد از اسپری واکس، در کوتاه مدت سطح داشبورد پر از پرز و در بلند مدت نیز اثرات مخربی همچون پوسته پوسته و سفید شدن بر روی تریم داخل خودرو نمایان می شود.

استفاده از اسپری تایر نیز دید منفی در بازار ایجاد کرده .با این حال همین مشتریان اغلب در فروشگاه های محصولات خودرویی به سراغ قفسه انواع اسپری واکس لاستیک و داشبورد می‌روند .و کالاهایی از این دست را انتخاب و خریداری می کنند. مساله‌ای که احتمال استفاده از محصولات تقلبی در کارواش‌ها را تقویت می‌کند.

چند باور غلط در مورد استفاده از واکس

این تصور درست نیست، مگر اینکه مجموعه ای که از این دست محصولات استفاده می کند از محصولات غیر مرتبط استفاده کند .که باعث بدبینی مردم شده باشد. واکس داشبورد به هیچ عنوان تریم داخل خودرو آسیب نمی‌زند. و عمر قطعات را هم افزایش می‌دهد و در ظاهر نیز باعث براقی می شود. همچنین استفاده از چنین محصولاتی باعث این می شود .که گرد و خاک کمتری بر روی سطح داشبورد بشیند.

برخی معتقدند در اثر استفاده از پاک کننده‌های لاستیک خودرو، دیواره تایر رفته رفته دچار خوردگی می‌شود. محصولات داخلی  نه تنها باعث خوردگی لاستیک نخواهد شد .بلکه عمر تایر را هم افزایش خواهند داد.

کارایی واکس داشبورد

واکس داشبورد، به شما کمک می کند تا سطح داشبورد اتومبیل شما کاملا تمیز نگه داشته شود .و اگر لکه ای چیزی بر روی آن قرار دارد، در کمترین زمان ممکن بتوانید آن را پاک کنید .و جای لکه ها را از بین ببرید.

استفاده از یک واکس داشبورد مناسب، به شما کمک زیادی کند و از این جهت نیاز است تا همیشه یک واکس داشبورد را با خود حمل کنید تا ماشین شما همیشه تمیز باشد .

زمانی که شما از واکس داشبورد، اسپری داشبورد خودرو، ژل های براق کننده داشبورد و مایع داشبورد استفاده می کنید، به این منظور است که می خواهید سطح داشبورد خودرو خود را از خاک های روی آن، کثیفی های سطحی که بر روی داشبورد شما قرار گرفته است، محافظت کنید و آن ها را نابود سازید.به همین دلیل است که افراد اقدام به خرید، واکس داشبورد ماشین می کنند، تا ماشین خود را تمیز نگه دارند.

به هنگامی که شما از واکس و یا ژل براق کننده داشبورد استفاده می کنید، به هیچ وجه نگران ماندن چربی ها بر روی داشبورد خود نباشید و خیلی زود این واکس خشک می شود و صرفا درخشندگی را به ماشین شما هدیه می دهد.

البته شما باید به نوع و مدل واکس داشبورد و مایع داشبورد توجه داشته باشید، زیرا اگر قرار باشد تا بی کیفیت ترین اجناس را تهیه کنید، مطمئنا آن درخشندگی و زیبایی که باید به داشبورد ماشین شما هدیه دهد را نمی دهد.

با تهیه واکس داشبورد با کیفیت، شما می توانید از ریزش، ترک خوردگی و خشک شدن پلاستیک در فضای داخلی و خارجی خودرو، جلوگیری کنید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *