واکس خودرو

قیمت واکس داشبورد

قیمت واکس داشبورد

قیمت واکس داشبورد،پیش از آنکه به مقوله‌ی دلایل تفاوت در قیمت واکس داشبورد بپردازیم، بهتر است با کاربردهای این وسیله‌ی تمیزکننده بیشتر آشنا شویم.واکس داشبورد برای تمیزکردن، براق کردن و محافظت از داشبورد در برابر تابش نور خورشید استفاده می‌شود.همچنین باعث استحکام رنگ داشبورد می‌شود و از نشستن گرد و غبار روی داشبورد جلوگیری می‌کند.

واکس داشبوردهای پلاستیکی برای دیگر قسمت‌های پلاستیکی خودرو نیز قابل استفاده است.

تاثیر وزن در قیمت واکس داشبورد

واکس‌های موجود در بازار در وزن‌های مختلفی عرضه شده‌اند که همین موضوع باعث می‌شود قیمت انواع واکس داشبورد، دچار تفاوت‌هایی شود.بسته به میزان مصرفی که دارید، می‌توانید از واکس‌ های داشبورد با وزن متناسب با نیاز خود استفاده کنید.وزن واکس های داشبورد از 150 گرم آغاز می‌شود و تا چندین برابر این مقدار نیز در بازار وجود دارد.

واکس داشبورد خودرو چیست؟

هنگاهی که خودروی شما داخلش تمیز و عاری از هر‌گونه آلودگی می‌شود، حیف است برای زیبایی و جلای داشبورد اقداماتی صورت نگیرد.برای اینکه داشبورد خودروی شما زیبا باشد و جلای خاصی را دارا باشد با استفاده از واکس می‌توانید این زیبایی را به داشبوردتان اضافه کنید.واکس داشبورد معمولا به حالت اسپری وجود دارد.این واکس باعث زیبایی و جلای داشبورد شما می‌شود.واکسی که کارواش سیار استفاده می‌کند به صورت اسپری بوده.ابتدا این اسپری روی داشبورد پاشیده می‌شود و بعد با دستمال مخصوص روی داشبورد پخش می‌شود.کارواش سیار آب و جارو واکسی که استفاده می‌کند معتبر بوده و از بهترین واکس‌های موجود در بازار است.

نحوه استفاده از اسپری داشبورد به چه صورت است؟
اگر می خواهید تا به درستی داشبورد خود را تمیز کنید و آن را برق بی اندازید، باید نحوه استفاده از واکس و اسپری داشبورد را به خوبی بلد باشید.
باید قبل از زدن اسپری بر روی داشبورد، در ابتدا آن را خوب تکان دهید تا مواد داخل اسپری، با هم به خوبی ادغام شوند. پس از آن، باید از فاصله 15 الی 25 سانتی، اقدام به فشار دادن اسپری کنید تا سطح داشبورد را به طور کامل، پوشش دهد. به گونه ای از اسپری داشبورد اتومبیل استفاده کنید که کل داشبورد را برق بی اندازد و تمیز شود.در واقع، باید گفت که به هنگام استفاده از اسپری و یا واکس داشبورد ، نباید وسواس زیادی به خرج داد، بلکه به سادگی می توان ان را تمیز کرد .
هنگام اسپری کردن، باید به درصد سیلیکون نیز توجه داشته باشید و علاوه بر آن، ببینید که اسپری و یا واکس داشبورد اتومبیل، تا چند میلی توان استفاده را دارد و پس از آن به اتمام می رسد.
همانطور که پیش تر ذکر شد، واکس داشبورد صرفا از سطح پلاستیکی داشبورد محافظت نمی کند و کارایی بیشتری دارد .می توانید با استفاده از اسپری و واکس داشبورد، سطح داشبورد اتومبیل خود را براق و شفاف کنید.
واکس داشبورد یاتاش

واکس داشبورد ،ماندگاری بین 5 تا 10 روز دارد.

روش استفاده ازاین محصول بدین صورت است: ابتدا سطح داشبورد رابه همراه ستون های خودرو نظافت میکنیم. بطری واکس راتکان داده وبرروی ابر یا اسفنج اسپری میکنیم.

وروی سطوح مورد نظر پخش می نماییم.

این محصول،باعث می شود تا سطح داشبورد اتومبیل کاملا تمیز نگه داشته شود . درکمترین زمان ممکن لکه ای اگر روی سطوح بود بسرعت و به سهولت پاک میشود.

استفاده از یک واکس داشبورد مناسب، می تواند به شما در کار پاک سازی داشبورد، کمک زیادی کند و از این جهت نیاز است تا همیشه یک اسپری را با خود حمل کنید تا ماشین شما همیشه تمیز باشد و درخشندگی آن، برای کسانی که با شما به سفر می آیند، به راحتی قابل مشاهده باشد.

زمانی که شما ازاین واکس داشبوردیاتاش استفاده میکنیدبه این منظور است که می خواهید سطح داشبورد خودرو خود را از خاک های روی آن، کثیفی های سطحی که بر روی داشبورد شما قرار گرفته است، محافظت کنید و آن ها را نابود سازید.براقی و زیبایی که داخل ات.مبیل شما بعداز استفاده از این محصول بخود میگیرد بسیارارزشمند است.بخصوص که کیفیت بالای محصول یاتاش ماندگاری طولانی مدتی نیز دارد.

در واقع کار اصلی واکس و اسپری داشبورد این است که از ماشین شما در برابر لکه ها و کثیفی هایی که بر روی سطح داشبورد قرار گرفته اند، محافظت کنید و آن ها را از بین ببرید و درخشش خاصی به داشبورد ماشین شما هدیه دهد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.ir

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *