واکس خودرو

اسپری واکس داشبورد 

اسپری واکس داشبورد

اسپری واکس داشبورد ،اگر می‌خواهید داشبورد و بخش‌های پلاستیکی خودروی شما براق و نو به‌نظر برسند می‌توانید از اسپری‌های پولیش داشبورد استفاده کنید. محصول پیشنهادی ما یکی از انواع این اسپری‌ها بوده. که استفاده از آن بسیار راحت است . این اسپری یکی از محصولات تولیدی شرکت «یاتاش» (yatash) است.

این محصول علاوه‌بر قابلیت براق‌کنندگی از ویژگی آنتی استاتیکی نیز برخوردار بوده . در کاهش نشستن گردوغبار روی داشبورد بسیار موثر است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به رایحه‌ی مطلوب آن اشاره کرد که موجب پخش بوی مناسبی در فضای داخل خودرو می‌شود. از این اسپری داشبورد برای براق کردن قسمت‌های پلاستیکی نیز می‌توانید استفاده کنید. نظافت داخل خودرو مانند نظافت بدنه‌ی آن اهمیت زیادی دارد. نظافت بخش‌های داخلی نه‌تنها موجب زیبایی خودرو می‌شود. بلکه در برخی موارد موجب بالا رفتن طول عمر قطعات و بهبود عملکرد آن‌ها خواهد شد. داشبور خودرو یکی از بخش‌هایی است که به‌دلیل مجاورت با شیشه، بیش از سایر بخش‌ها در معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرد. از این‌رو در طولانی‌مدت حالتی رنگ‌ورو رفته به خود می‌گیرد. یکی از روش‌های بهبود رنگ داشبورد در چنین شرایطی، استفاده از پولیش داشبورد است.

واکس نانو داشبورد

شستن داخل کابین خودرو علاوه بر اینکه به جلا و زیبایی بیشتر خودرو کمک می کند. باعث از بین بردن آلودگی ها و باکتری‌ها از داخل کابین خودرو می شود. برای تمیز کردن داشبورد خودرو باید ابتدا گردگیری اولیه را انجام داد سپس از مواد شوینده تخصصی استفاده کرد . بعد از آن از واکس مخصوص داشبورد استفاده کرد. محصولات تخصصی داشبورد ماشین شامل انواع تمیزکننده داشبورد، محافظ و براق کننده داشبورد، مات کننده و خوشبوکننده آن می باشد. شرکت یاتاش دونوع محصول از سری محصولات براق کننده بعنوان واکس داشبورد و سوپرواکس تولید کرده است.واکس داشبورد ،ماندگاری بین 5 تا 10 روز دارد.

روش استفاده ازاین محصول بدین صورت است: ابتدا سطح داشبورد رابه همراه ستون های خودرو نظافت میکنیم. بطری واکس راتکان داده وبرروی ابر یا اسفنج اسپری میکنیم.وروی سطوح مورد نظر پخش می نماییم.

این محصول،باعث می شود تا سطح داشبورد اتومبیل کاملا تمیز نگه داشته شود . درکمترین زمان ممکن لکه ای اگر روی سطوح بود بسرعت و به سهولت پاک میشود.

استفاده از یک واکس داشبورد مناسب، می تواند به شما در کار پاک سازی داشبورد، کمک زیادی کند و از این جهت نیاز است تا همیشه یک اسپری را با خود حمل کنید تا ماشین شما همیشه تمیز باشد و درخشندگی آن، برای کسانی که با شما به سفر می آیند، به راحتی قابل مشاهده باشد.

زمانی که شما ازاین واکس داشبوردیاتاش استفاده میکنیدبه این منظور است که می خواهید سطح داشبورد خودرو خود را از خاک های روی آن، کثیفی های سطحی که بر روی داشبورد شما قرار گرفته است. محافظت کنید و آن ها را نابود سازید.براقی و زیبایی که داخل ات.مبیل شما بعداز استفاده از این محصول بخود میگیرد بسیارارزشمند است.بخصوص که کیفیت بالای محصول یاتاش ماندگاری طولانی مدتی نیز دارد.

در واقع کار اصلی اسپری واکس داشبورد خودرو  این است که از ماشین شما در برابر لکه ها و کثیفی هایی که بر روی سطح داشبورد قرار گرفته اند، محافظت کنید و آن ها را از بین ببرید و درخشش خاصی به داشبورد ماشین شما هدیه دهد.

سوپرواکس براق یاتاش

بهترین واکس داشبورد خودرو قطعا بیشتر از بازه زمانی گفته شده ماندگاری دارد و در برخی از موارد این ماندگاری تا 15 روز نیز می‌رسد. البته همیشه هم ماندگاری بالا نشان‌دهنده کیفیت مطلوب محلول واکس نیست و متاسفانه در بسیاری از موارد ماندگاری بالا لایه بوجود آمده بر روی سطح داشبورد، به دلیل وجود مواد نفتی و ناخالصی‌های حل نشده در محلول است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم از واکس‌هایی برای داشبورد خودرو خود استفاده کنید که دارای نشان استاندارد و مورد تایید مراکز دیتیلینگ حرفه‌ای است.

متخصصان یاتاش قادر هستند بر اساس نوع بافت رویه داشبورد خودرو شما، بهترین واکس داشبورد را به شما پیشنهاد دهند. به طور کلی متریال‌های استفاده شده در ساخت داشبورد خودروها به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند، پلاستیک یا همان فایبرگلاس، چوب، آلومینیوم و فیبرکربن. معمولا برای براق شدن داشبوردهای پلاستیکی از واکس‌های مایع استفاده می‌کنند. اما اگر می‌خواهید همراه با درخشندگی، یک لایه محافظ هم به داشبورد خودرو اضافه کنید ما به شما سوپرواکس براق را پیشنهاد می‌کنیم.

سوپرواکس براق یاتاش ،باتوجه به اینکه برخی از مشتریان تمایل دارند از محصولاتی با کیفیت بالاتر وفرمولاسیون خاص تر استفاده کنند.باتحقیقات صورت گرفته محصول جدیدی تحت همین عنوان تولیدوبه بازار عرضه شد.ازویژگی های این محصول می توان  به موارد زیر اشاره کرد:

1.فاقد چربی است.

2.ماندگاری بالا.

3.براقیت مناسب و حرفه ای.

4. استفاده راحت.

5.عدم چرب کردن شیشه خودرو.

6.امکان استفاده چندمنظوره جهت براق سازی مبلمان چرم داشبورد،ستون ها ،فرمان ها و …

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.ir

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *