واکس خودرو

واکس لاستیک نانو خودرو

واکس لاستیک نانو خودرو

واکس لاستیک نانو خودرو ،اصولاً لاستیک‌ ها یکی از اجزای مهم خودروها هستند. که باید توجه ویژه‌ای به تمیز بودن آن‌ ها داشت. مراقبت از لاستیک‌ ها با استفاده از اسپری‌ ها و فوم‌ های تمیزکننده‌ی لاستیک صورت می‌گیرد.  این مواد نانو با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارند، انواع آلودگی‌ ها و کثیفی‌ ها را از بین می‌ برند و ظاهری نو را به لاستیک می‌ بخشند. این محصول، واکسی حرفه‌ای با فرمولاسیون گیاهی و دوستدار محیط زیست است که برای محافظت از تایر و رینگ خودرو ساخته شده است. این تمیز کننده لاستیک، خاصیت براق کنندگی فوق العاده ای دارد.پیشنهاد ما واکس لاستیک شرکت یاتاش می باشد.

واکس لاستیک چیست ؟

واکس ها به موادی گفته می شود. که علاوه بر ایجاد براقیت و شفافیت به سطح مورد نظر، باعث نرم شدن و منعطف ماندن آن محل می شوند .و استفاده مداوم از آن باعث افزایش عمر و جلوگیری از ترک ترک شدن و از بین رفتن آن قسمت خواهد شد.

دقیقا شبیه واکسی که ما برای کفش های مان از آن استفاده می کنیم. لاستیک ها و یا اصطلاحا کفش های خودرو نیز به ترمیم و رسیدگی نیاز دارند. و این رسیدگی علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر برای خودرو، که در شخصیت و وجهه افراد نیز بسیار حاءز اهمیت است.در افزایش عمر لاستیک ها و صرفه جویی در هزینه ها نیز بسیار تاثیر گذار است.لاستیک های خودرو همیشه در معرض آلودگی ها و خاک و … هستند.و این آلودگی ها و گرد و خاک و گل هایی که به آن مینشیند.زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد.

از طرفی خاک به خودی خود باعث ایجاد خشکی در لاستیک می شود. و از عمر آن میکاهد. به همین دلیل است که لاستیک خودرو ها خیلی زود ترک ترک می شوند. و یا به دلیل عدم رسیدگی مداوم به آنها اصتحکاک باعث هدررفت قطر بزرگ تری از سطح آن در طولانی مدت می شود. همچنین اگر از جنبه ای دیگر به قضیه نگاه کنیم. متوجه می شویم که لاستیک خودرو ها در فصول سرد در معرض هوای سرد و برف و یخبندان و در فصول گرم در معرض هوای گرم، آسفالت داغ جاده ها و سطح داغ زمین اتوبان ها هستند. اگر چه لاستیک ها این دما را به خوبی تحمل می کنند و بدون مشکل کار خود را انجام می دهند. ولی در دراز مدت این عوامل باعث استحلاک تایر ها می شوند و از عمر آن می کاهند.

قیمت واکس لاستیک نانو

واکس نانویاتاش محصولی منحصر به فرد می باشد که دارای قدرت درخشندگی و اثر محافظتی برپایه ‌ی نانو ذرات بوده و از ترک خوردن جلوگیری کرده و باعث افزایش عمر لاستیک می‌شود. خاصیت آنتی استاتیک آن از چسبیدن ذرات خاک به سطح لاستیک جلوگیری می‌نماید.شما برای ثبت سفارش می توانید درهمین سایت قیمت فروشگاه وارد شده و محصول مورد نظر خودرا خریداری کنید و در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای ایران که هستید کالای خودرا دریافت کنید.

واکس لاستیک نانو یاتاش

بعداز شستشوی اتومبیل ،برای آبگریز کردن رینگ و لاستیک خودروی خود از واکس لاستیک یاتاش استفاده کنید.به مدت یک هفته لاستیک خودروی شما آبگریز شده و با خاصیت ضدگردو غباربودن لاستیک باعث براق کنندگی و عدم جذب گرد و غبارمی شود، ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه بودن از مزایای اسپری واکس لاستیک یاتاش می باشد.

درواقع این محصول برای قسمت های لاستیکی بسیار مفید است.  و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.اینکه  این محصول در مقابل خش و گردوغبار و سایش و ترک زدن مقاوم میشود جز مزایای  شرکت یاتاش می باشد.

این اسپری با ماندگاری بالا وفرمولاسیون خاص از لاستیک دربرابر اشعه ماورابنفش محافظت میکند.

ظاهری نو و زیبا بخشیدن به لاستیک خودرو و صرفه جویی در هزینه ها بعلت ماندگاری بالای این محصول از مزایای محصولات یاتاش و باکیفیت بودن آنها می باشد.

دراصل اسپری لاستیک ماشین، از آن دسته محصولات مرتبط با خودرو است. که هر فرد، باید دست‌کم یکی از آن‌ها را در مجموعه ابزارات مربوط به خودروی خود نگه‌داری کند.چرا که این محصول لزوما یک تمیز کننده خودرو جهت زینت بخشیدن به خودرو یا نظافت آن نیست.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *