موتورشوی نانو خودرو

موتورشوی تاچلس یاتاش

موتورشوی تاچلس یاتاش

موتورشوی تاچلس یاتاش ،افراد زیادی هستند. که با شستشوی موتور خودرو مخالف اند. و آن را کاری بیهوده می دانند. نمی توان دلایل آنها مبنی بر خیس شدن برخی از قطعات حساس و الکترونیکی و تشکیل رسوبات در آنها را نادیده گرفت.

خودروهای امروزی نیازی به شستشو ندارد. با این حال مقدار کمی آشغال در محل اشتباه می تواند باعث آسیب به خودرو شود.  بررسی ماهیانه خیلی ایده آل است. ولی دو بار بازرسی در سال و تمیز کردن موتور خودرو نیز می تواند از وقوع خیلی مشکلات جلوگیری کند.این کار مخصوصاً به افرادی که در جاده های خاکی، ماسه ای، جاده های نامعمول و یا سالانه بیش از ۴۰ هزار کیلومتر رانندگی می کنند توصیه می شود.

شرکت یاتاش شوینده نانو پرفدرتی را وارد بازار کرده است که

و جرم گیر قوی می تواند نتیجه ای مطلوب به شما بدهد.

موتورشوی نانو خودرو

حتماً افراد زیادی که با پاشیدن آب پرفشار به قسمت های الکتریکی خودرو خود آسیب رسانده اند. را مشاهده کرده اید. وقتی با شیلنگ آب اقدام به تمیز کردن موتور خودرو خود کنید .ممکن است آب را وارد فیش ها و قسمت های الکتریکی خودرو بنمائید. وقتی متوجه این موضوع خواهید شد. که موتور روشن نمی شود. از این هم بدتر، ممکن است آب وارد پیشرانه شود.
حتماً قبل از این کار از سرد شدن موتور اطمینان حاصل کنید. زیرا اختلاف دما می تواند باعث ترک خوردن بلوک موتور شود.اگر تمیز کردن موتور خودرو امری اجتناب ناپذیر بود. قسمت های الکتریکی را با کیسه های پلاستیکی به خوبی بپوشانید.

استفاده از این محصولات موجب بهبود عملکرد موتور خودرو می‌شود. موتور شوی تمامی رسوبات، جرم‌ها و گرفتگی‌های داخلی موتور را برطرف می کند.درنتیجه روغن تازه‌ایی که در موتور ریخته می‌شود به دلیل رسوب زدایی و جرم گیری انجام شده می‌تواند تمام سطوح قطعات متحرک را بپوشاند و فرایند روانکاری را انجام دهد.

فقط دقت داشته باشید هر زمان که موتور خودرو خود را آلوده و روغنی دیدید، حتما با اسستفاده از موتور شوی، آن را به طور کامل بشویید.موتورشوی یاتاش پس از بررسی نیاز مشتریان به محلول پاک کننده قوی ،چربی وگریس،درصددتولید محلولی قوی برآمد.روش استفاده از موتورشوی یاتاش بدین ترتیب است که پس از اسپری مواد برروی موتور،بعدار 3الی 5دقیقه بافشارآب موتور خودرو را شسته و مواد و آلودگی هارا از روی موتورپاک می کند.

استفاده از موتورشوی باعث می شود تا عمرموتوراتومبیل شما طولانی تر شود.تاچلس بودن موتورشوی یاتاش به این معناست که فرد در هنگام شستشو و استفاده از آن محصول هیچ نیازی به استفاده از دست ندارد.تنها کافی است این مواد را درون دستگاه مخصوص پاشش بریزید .با فشار مناسب آن را بر روی بدنه و شیشه و هر کجای خودرو که قصد تمیز کردن آن را داریم بپاشیم.

در استفاده از این محصول هیچ نیازی به استفاده از برس یا اسفنج و … وجود ندارد.همین علت روند کار بسیار پر سرعت تر و البته با دقت بیشتری انجام میگیرد.

در روزهای بارانی ازشستن موتورماشین خودداری کنید

انتخاب زمان و مکان مناسب برای شستشوی موتور را از یاد نبرید. برای مثال، روزی بارانی که رطوبت هوا به درجه ی قابل توجهی هم رسیده است. زمان مناسبی برای شستشوی موتور نیست. بهتر است به دلیل تماس آب با اتصالات و سیستم برقی خودرو حین شستشوی موتور، این کار را به زمان دیگری موکول کنید. تا قسمت های مختلف موتور، زودتر خشک شوند. البته در حال حاضر، دستگاه هایی مثل پمپ باد وجود دارد. اما شستشو در روز آفتابی، کار عاقلانه تری است. همین طور، زمانی که موتور خودرو داغ است. دست نگه دارید تا کاملاً خنک شود. تغییر دمای ناگهانی، به قطعات آسیب می رسانند.

شرکت یاتاش

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *