دسته بندی نشده

شستشوی خودروهای نانو سرامیک

شستشوی خودروهای نانو سرامیک

شستشوی خودروهای نانو سرامیک ، پوشش نانو سرامیکی خودرو بخاطر درخشش طولانی مدت و با دوام خود شناخته شده است، اما برخی به اشتباه بر این باورند که پوشش های سرامیکی نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. شستشوی منظم، استفاده از محصولات تخصصی، کلید نگهداری پوشش سرامیک و پوشش نانوسرامیک به نظر می رسد. با چند گام روزانه و آسان می توانید از پوشش سرامیک خودرویتان محافظت کرده و آن را تمیز نگه دارید .
شرکت یاتاش محصولی وارد باژار کرده است برای شستشوی خودروهایی که سرامیک شده اند .این محصول آسیبی به سرامیک بدنه خودرو وارد نمیکند وعمر ان را افزایش نیز میدهد . یاتاش پلاس محصول پرطرفدار خودروهای سرامیک شده می یاشد.

شستشوی خودروهایی بابدنه سرامیکی ازفیلتر شست وشو و دوسطل استفاده نمایید. دو سطل را پر نمایید. یکی برای شست و شو و دیگری برای آبکشی. سپس فیلتر شست و شو را وارد سطل کرده و تا انتهای سطل به آرامی فشار دهید. فیلتر شست و شو وسیله ای ضروری است که موجب می شود به طور تصادفی مواد زبر موجب سایش روی پوشش رنگ نگردد .

۲ -شامپوی مخصوص شست وشو را به سطل شست و شو اضافه کنید.

سعی شود از شامپوی دارای PH خنثی استفاده شو د. ۱۵۰ میلی لیتر از مایع را داخل آب ریخته و خوب بچرخانید تا روی سطح آب حباب ایجاد شود. اطمینان حاصل کنید که شامپویی که جهت تمیز کردن و شست و شو استفاده می کنید فاقد واکس و موم باشد. موم هیچ کاری برای ماشین با پوشش نانو سرامیکی خودرو انجام نخواهد داد و ممکن است برای فرایند تمیز کردن زیان آور باشد.

۳ -کل ماشین را با شیر آب مرطوب کنید.

با استفاده از یک لوله شلنگ، کل ماشین را با آب بشویید تا سطح دارای رطوبت شود. اطمینان حاصل کنید که تمام سطح ماشین خیس شده، از جمله داخل چرخ ها، سقف و گوشه ها .

۴ -ماشین را از بالا به پایین با استفاده از حرکات دایره ای تمیزکاری کنید .

از بخش های بالایی شروع کرده، دستکش یا دستمال مخصوص شست وشو را چندین بار در سطل حاوی شامپو بچرخانید و سپس ماشین را در حرکات کوچک، ثابت و متحرک مالش دهید و بسایید . در صورت خشک شدن پارچه، آن را در سطل حاوی شامپو قرار داده تا مجددا مرطوب شود. فیلتر شست و شو باید آلودگی های موجود در سطل را جدا سازد . در صورتی که دستمال بسیار کثیف شده ابتدا آن را در سطل جداگانه دیگری بشویید. پس از شستشو خودرو را خشک کنید اگر زمان کافی ندارید از محصولات تاچلس استفاده کنید .

از چه نوع محصولانی برای شستشوی بدنه استفاده کنیم؟

در حالت ایده آل بهتر است پس از شست و شو روی سطح بدنه محصولات محافظت کننده را اسپری نمایید. اگر شما تصمیم دارید از یک اسپری تمیز کننده استفاده نمایید در حالی که خودرویتان اخیرا شسته نشده، اطمینان حاصل کنید که سطح عاری از هر گونه آلودگی از جمله فضولات، چربی و … باشد . در صورت وجود چنین مواردی اثر اسپری از بین می رود .

۲ – با یک اسپری نگهداری پوشش نانو سرامیکی خودرو مخصوص سطح ماشین را اسپری کنید.

اطمینان حاصل کنید که روی همه نقاط اسپری شود و نقطه ای را فراموش نکنید .

۳ – مواد اسپری را روی سطح مالش دهید .

برای انجام این کار می توانید از یک حوله مایکروفایبر استفاده نمایید. اسپری، لایه محافظ دیگری روی پوشش نانو سرامیکی خودرو شما ایجاد می کند، پس اطمینان حاصل کنید که نقطه ای را جا نگذارید .

۴ – هر دو یا سه ماه یکبار محصول نگهداری را دوباره اعمال کنید.

اسپری کردن مواد نگهداری و مراقبت از سرامیک نیاز نیست همانند شست و شو چندین بار انجام شود، اما بعد از مدت زمان طولانی در معرض عناصر به طور ناگهانی از بین می رود .

۵ -برای بررسی نگهداری و تعمیرات سرامیک خودروی خود به طور سالانه، وقت رزرو کنید .

شما می بایست ماشین خود را با فردی که به صورت سالانه برای خودرویتان پوشش سرامیکی اعمال می کند چک نمایید. یک دیتیل کار حرفه ای با استفاده از تجربیاتش می داند چه کار کند تا خودروی شما همچنان نو وجدید به نظر برسد .

چگونه ازپوشش نانو سرامیکی خودرو محتفظت کنیم؟

هر زمان که توانستید خودرو خود را در مقابل رطوبت خشک نمایید. پوشش سرامیک خودرو برای نشان دادن نقاط آب، مستعد می باشد. اگر خودرو هنگام رانندگی مرطوب و خیس شد، سعی کنید به سرعت آن را خشک نمایید. در اسرع وقت آلودگی های تصادفی ایجاد شده را برطرف سازید. آلودگی هایی مانند فضولات پرندگان، گرد و غبار یا خاک و … که در لحظه آلوده شدن پاک شوند ضرر کمتری می رسانند.
حد لامکان خودرو را در سایه پارک کنید. نور مستقیم خورشید برای مدت زمان طولانی می تواند موجب زیان در لایه بیرونی پوشش سرامیک خودرو شود. همچنین از پارک کردن خودرو در زیر سایه درختان اجتناب شود، زیرا در طول روز ممکن است بقایای فضولات پرندگان و … روی سطح بدنه ریخته شود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *