دسته بندی نشده

شامپو تاچلس بدنه خودروهای تیره

شامپو تاچلس بدنه خودروهای تیره

شامپو تاچلس بدنه خودروهای تیره ،اگر رنگ ماشین شما مشكی است . می خواهید آن را به بهترین روش بشوییدمطالب مارادرهمین سایت دنبال کنید.

ازهرشوینده خودرویی استفاده نکنید.اسپری بلک واش یاتاش مخصوص شست و شوی بدنه ی ماشین های مشکی بوده و تاچلس میباشد.(همانند بدنه شویمعمولی) روی بدنه اسپری شده و سپس آبگیری انجام میگیرد .بلک شوی یاتاش بجز پاک کنندگی عالی در براقیت خودرو های مشکی نقش بسزایی ایفا میکنه.خودرو های تیره به مرور زمان(۳الی۴ ساله) رنگ مشکیشان دچارآفتاب زدگی و کدری رنگ می‌شود که این محصول یاتاش با ایجاد لایه ی محافظ این اتفاق را تعلیق می اندازد.به دلیل داشتن محلول براقیت نوری پس از مصرف براقیت و درخشندگی چشمگیری را روی ماشین های تیره و مشکی بجای میگذارد.بلک شوی یاتاش برپایه آب بوده و عاری از هر گونه مواد نفتی و اسیدی میباشد.به هیچ عنوان به رنگ و کیلر ماشین آسیبی نمی رساند.

شوینده های نانو پکیجی کامل از تولیدات شرکت یاتاش برای شستشوی صفرتاصد خودروی شما درسراسر ایران نمایندگان فروش دارد. تا سهولت دسترسی مشتریان عزیزفراهم آورد.

بهترین روش برای شست‌وشوی خودرو

1. همه جای بدنه اتومبیلتان  را خوب آبکشی کنید.بهتراست از موادشوینده نانو استفاده کنید.
2. هر قسمت ماشین را که شستید بلافاصله آبکشی و خشک کنید تا لکه ای باقی نماند.
3. لازم نیست اسفنج را محکم روی بدنه بکشید فقط تا حدی فشار دهید که آلودگی ها پاک شوند. محکم کشیدن باعث ساییدگی رنگ بدنه می شود.
4. هر چند وقت یکبار دستمال یا فرچه را بشویید تا هیچ گونه سنگریزه یا کثیفی داخل آن باقی نماند.
5. پس از آبکشی نهایی، بدنه را با حوله میکروفایبر نرم و تمیز یا پارچه ای چرم خشک کنید.
6. رینگ و لاستیک اتومبیل را به خوبی بشویید تا هر گونه ماسه و خاک از روی آنها برداشته شوند. زیر و روی گلگیر نیز نمک و خاک می گیرد باید آن را نیز تمیز بشویید و آبکشی کنید.

بلک واش چیست؟

اسپری بلک واش واش صرفا برای شستشوی ماشینهای سیاه کاربرد دارد.مهمترین مزیت این اسپری این است که ترکیبات شیمیای آن بدون اسیدو باز می باشد. یعنی PH این اسپری بلک واش خنثی و در حدود ۸ می باشد. که علاوه بر اینکه به سطوح خارجی ماشینها آسیب نمی رساند . یک محصول استاندارد بوده و براساس استانداردهای روز ایران تولید میشود و در بسته بندیهای بسیار شیک قرار گرفته است.

باتوجه به نیاز بازار به شوینده ای مختص خودروهای تیره رنگ،برنامه تولیدبلک واش دردستورکارشرکت یاتاش قرارگرفت.مشتریان این مجموعه متقاضی موادی بودند که علاوه بر اینکه ردآب روی خودرو

برجانگذارد رنگ خودرو رانیزبراق نماید.محصولی که قدرت پاک کنندگی بالا ، براق کننده نوری ،جلادهنده و جرم گیر قوی می باشد.بدون آسیب زدن به رنگ خودرو می تواند براقی و زیبایی زنگ تیره را به اتومبیل شما برگرداند.

خودروهایی که بخصوص درنیمه دوم سال سریعتر مات میشوند با این محصول یاتاش براحتی درخشندگی خودرا پیدا می کنند.به منظور شستشوی هر چه بهتر خودروهای تیره و مشکی شوینده ای طراحی و تولید شد. با استفاده از این شوینده ؛ رد آب و جرم بر روی بدنه خودرو باقی نخواهد ماند.

روش استفاده بدین صورت است که :

– سطح بدنه خودرو بایدکاملا خشک باشد.

– ابتدا محلول را از فاصله 20 سانتی متری اسپری کنید.

– بعد از حدود 3 دقیقه محلول مورد نظر را با فشار آب بشویید.

پایان کار نتیجه ای فوق العاده به شما می دهد وبرای مدتی بدنه خودرو درخشندگی خودرا حفظ خواهد کرد.مزیت استفاده از این محصول یاتاش علاوه بر کیفیت بالا و نتیجه مطلوب می تواند در وقت و هزینه شماهم صرفه جویی کند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *