شوینده های نانو, کارواش

شامپوکارواش وتاچلس خودرو

شامپوکارواش وتاچلس خودرو

شامپوکارواش وتاچلس خودرو ،امروزه افراد بسیاری برای شستشوی خودروهای خود به کارواش‌ها مراجعه می‌کنند. و از خدمات آن‌ها برای افزایش زیبایی و پاکیزگی خودروی خود استفاده می‌کنند. شامپو تاچلس یکی از جدید‌ترین محصولاتی است که در کارواش‌ها برای شستشوی اتومبیل‌ها استفاده می‌شود. و بازده بالای آن موجب شده است تا امروزه در تمامی کارواش‌ها از این ترکیبات برای شستشو استفاده شود. استفاده از شامپو نانو مزایای بسیاری را برای صاحبان کارواش‌ها به همراه دارد .. در ادامه قصد داریم تا اطّلاعات جامعی را در رابطه با شامپو تاچلس و ویژگی‌های بارز آن به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را با نحوه‌ی استفاده از این محصول پرکاربرد و کم نظیر آشنا سازیم.

قیمت خرید و فروش شامپوی خودرو

قیمت خریدوفروش شامپوی خودرو ،شامپو خودرو در واقع یک مایع شستشو است .که با میزان غلظت متفاوت با نسبت مشخصی از آب ترکیب می شود.شامپو یا مایع شستشوی ماشین ساده ترین و ابتدایی ترین راه برای تمیز کردن خودرو می باشد.  در دسته بندی شامپو خودرو انواع و اقسام شامپو به صورت مایع، فوم و اسپری با ویژگی های مختلفی از جمله براق کننده، مات کننده، آب گریز، چندکاره، نانو، محافظ قرار می گیرد.

شرکت های تجاری بسیاری با تولید محصولات متنوع وارد بازارشده اند. شامپوهای کارواش نانو ،از تولیدات جدید شرکت یاتاش برای انواع خودرو درجهت شستشوی تمامی قسمت های خودرو شامپوهای بدنه خودرو می باشد. که برای خودروهای تیره و خودروهایی که سرامیک بدنه شده اند مناسب می باشد.این شامپوهای بدنه خاصیت آبگریزی داشته وبعلت ماندگاری بالا خاک گریز نیز می باشد.

شرکت یاتاش محصولات بسیاری را وارد بازار کرده است که همگی بصورت تاچلس بدون دخالت دست می باشد که مزایای بسیاری برای مصرف کننده خواهد داشت.

یکی از گزینه های دیگر برای راه اندازی کارواش انتخاب یک مدل دستی است. کارواش دستی تاچلس از جمله این مراکز است که از تجهیزات مختلفی مانند فوم پاش مخزن دار بهره می برد. در این مراکز، تجهیزات فشار قوی بعنوان منبع ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. سپس در انتهای بخش خروجی این تجهیزات، فوم پاش مخزن دار قرار داده می شود .که عملیات پاشش مواد شوینده را انجام دهد. سپس مدتی صبر کرده و با جدا کردن فوم پاش، سطح خودرو را شستشو دهید. برای سهولت کاربر و امکان استفاده ارزان تر و راحت تر  از این فوم پاش ها و شستشوی تاچلس بعضی از فوم پاش ها طراحی شده اند که با اتصال به شیر آب عملیات پاشش فوم و سپس پاشش آب را انجام می دهند.

مزایا استفاده از محصولات نانو کارواش بدون دخالت دست

بالارفتن سرعت عمل در شستشو و گرفتن نتیجه ای مناسب که ماندگاری بالایی هم دارد وبدنه اتومبیل را خاک گریز و آب گریز میکند .همین مسئله باعث می شود تا درهزینه آب ،شستشو وزمان بسیار صرفه جویی شود.

نانو خاصیت شستشوی بالاو با کیفیتی دارد و از رنگ بدنه خودرو محافظت میکند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *