شوینده های نانو, کارواش

اصول شستشوی خودرو بدون کارواش

اصول شستشوی خودرو بدون کارواش

اصول شستشوی خودرو بدون کارواش ،شست و شوی ماشین هم مانند هر شت و شوی دیگری اصولی دارد، در هنگام شستشوی خودرو باید برخی نکات را به خوبی رعایت کنید.

شستشوی ماشین کار خسته کننده ای به نظر می رسد. به همین خاطر بسیاری از افراد برای شستشوی خودرو خود به کارواش مراجعه می کنند. شستن اتومبیل در خانه بسیار ساده است. به شرط این که از تکنیک درست و البته ابزارهای مناسب استفاده کنید. بنابراین به جای مراجعه به کارواش و پرداخت هزینه های اضافی، در خانه، خودرو خود را بشویید. البته بهتر است قبل از اقدام به شستشوی خودرویتان این بخش را مطالعه کنید .زیرا روش های غیر صحیح شستشو و استفاده از ابزار و شوینده های نا مناسب به خودرو شما آسیب می رساند.

اینکه چطور خودروی خودرا تمیز کنیدیه موضوع است و اینکه از چه مواد شوینده ای استفاده کنید موضوعی دیگر. پس سعی کنید ازموادشوینده ای استفاده کنید که هم در زمان و مصرف آب صرفه جویی کند و هم نتیجه ای قابل قبول به شما بدهد.

اصول اولیه شستشوی ماشین

در اصول شستشوی خودرو بدون کارواش ،هنگام شستن خودرو از دو سطل استفاده کنید و داخل یک سطل، آب و شوینده و داخل سطل دیگر آب تمیز بریزید . اسفنج آلوده را داخل آن قرار دهید. آبکشی کنید. هنگام شستشو ماشین اسفنجتان را مرتبا بشویید و آبگیری کنید . سپس داخل آب و کف فرو ببرید . شستن خودرو را ادامه دهید. همیشه از دو سطل استفاده کنید.یکی از اشتباه های بزرگ و رایجی که در حین شستن خودرو ممکن است مرتکب شوید، آب کشیدن اسفنج کثیف داخل سطل آب تمیز دارای شوینده است. اگر این کار را بکنید. در واقع خودروتان را تمیز نمی کنید، بلکه آلودگی ها را به همه قسمت های اتومبیل پخش خواهید کرد. بنابراین پس از شستشوی کامل اسنفج، آن را داخل آب و کف فرو ببرید .و شستن خودرو را ادامه دهید. به کار بردن دو سطل در شستن خودرو، ممانعت از پخش آلودگی موجود در آب و انتقال مجدد آن به بدنه خودرو است.

نباید حین شستشوی خودرو صرفه جویی در مصرف آب را فراموش کنید.

اصول شستشوی چرخ های اتومبیل

  • شستن مرتب و منظم لاستیک ها و چرخ های خودرو  می توانید مصرف خودروی شما را پایین بیاورد.
  • از سوی دیگر به لاستیک ها در هنگام ترمز گرفتن کمک می کند که عملکرد به مراتب بهتری داشته باشند.
  •   شما در هر بار شست وشو می توانید با یک یررسی کلی از وضعیت سلامت تایر ها هم با خبر شوید .تا اگر مشکلی هست پیش از سانحه برطرف شود.
  • تنها در هر مرتبه که ماشین می شوید نباید تایر ها را بشویید .بلکه علاوه بر این دفعات جدا گانه هم به صورت دوره ای می بایست لاستیک ها شسته شوند.

قبل از شروع کردن به برق انداختن تایر ها می بایست آن ها را از هر گونه آلودگی بزدایید .برای این منظور می توانیدازاسپری تاچلس رینگ و لاستیک استفاده کنید .شرکت یاتاش همین محصول با کیفیتی بالا تولید کرده و این شوینده نانو در محافظت از تایرخودروی شما بسیار تاثیرگذار بوده. شما میتوانید شوینده را روی چرخ ها اسپری کنید و بعد از پنج دقیقه با آبگیری کوتاهی تمامی آلودگی را از سطوح لاستیک پاک کنید.عملکرد شمارا بالا میبرد و صرفه جویی بسیاری در زمان و آب مصرفی خواهد داشت.

نحوه شستشوی صحیح بدنه خودرو

اگرازشوینده نانو مخصوص بدنه خودرو استفاده می کنید ابتدا باید تمام سطوح بدنه را با شامپوی خودرو آغشته کنید .بدنه شوی یاتاش محصول بدون دخالت دست بوده یعنی نیازی به خز یا شستن با دست ندارد .فقط کافیست ابتدا روی بدنه ماشین یاتاش بدنه را اسپری کنید  سپس آبگیری انجام شود.این محصول بر پایه ی آب و عاری از هرگونه مواد اسیدی میباشد . در نتیجه به هیچ وجه آسیب به کیلر و رنگ ماشین نمی رساند.پس از استفاده محصول بجز براقیت و درخشندگی تا یک هفته در شرایط عادی به بدنه ماشین خاک و غبار نفوذ نخواهد کرد.این محصول یاتاش با پاشش بروی ماشین انجام میگیرد.

این محصول خاصیت آب گریز دارد و از ایجاد هر گونه لک جلوگیری می کند و ازطرفی هم ماندگاری بالا به دلیل خاک گریز بودنش دارد.

داخل خودرو را تمیز کنید

فضای داخلی خودرو را تمیز کنید. زوایای فضای کابین خودرو را با یک جارو برقی دستی با لوازم جانبی همراه آن تمیز کنید. برای بهتر تمیز کرن فضای زیرین و اطراف زاویه ی صندلی های جلو و عقب را تغیر دهید. کفپوش های خودرو را از مکان خود خارج کرده و بشویید و پس از خشک شدن در جای خود قرار دهید.برای تمیز کردن داخل خودرو مثل سقف ،ستون ها و یا صندلی ها بهترین کار استفاده از خشکشویی چندمنظوره یاتاش می باشد .

استفاده از این محلول درپروسه صفرشویی کابین خودرو بسیار کاربردی است . روش استفاده از محلول خشکشویی یاتاش ،بدین ترتیب است. که پس از اسپری مواد به سطح موردنظر ابتدا با پارچه ای نمناک موادرا پاک میکنیم.  بلافاصله پس از آن با پارچه ای خشک ،سطوح مورد نظر را خشک میکنیم.حتما از واکس های نانو استفاده کنید.واکس های شرکت یاتاش مخصوص داشبورد ، لاستیک بسیار ماندگاری بالایی دارند و به سهولت قابل استفاده می باشند و ماندگاری 10 تا 15 روزه نیز دارند.

کار شستشوی خودرو با برق انداختن شیشه به پایان می‌رسد

نگران این موضوضع نباشید. اگر داشبورد و فضای داخلی کابین خودرو را آخرکار تمیز کردید .اگر از سوپرواکس براق یاتاش استفاده کنید.به راحتی در صورت پاشیدن روی شیشه پاک می شودوهیچ اثری از چربی روی شیشه باقی نمی گذارد.اینها بخشی از رازهای شستشوی خودرو بود که توسط کارکنان و متخصصان فروش خودرو برای افزایش قیمت و زیباتر شدن ظاهر خودروی شما بیان شد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *