کارواش

کارواش سیار درتهران

کارواش سیار درتهران

کارواش سیار درتهران ،زندگی روزمره شهری مخصوصا در کلان شهرها و تحمل ترافیک های سنگین در سطح شهر باعث شده است. هر روز مردم به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در زمان خود .و همچنین ایجاد سهولت برای بر طرف کردن برخی از نیاز های روزمره خود باشند.

این نیاز ها شامل خرید های روزمره زندگی.خرید و دریافت کالا ها و خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی در سطح شهر و مغازه ها میباشد.در سال های اخیر در ایران شاهد ظهور کسب و کارهایی نوپا برای رفع نیاز مشتریان بسیار ساده تر از روش های سنتی بودیم. که استفاده از بخشی از آنها به عادت های روزمره ما تبدیل شده اند.یکی از این کسب و کار های نوپا کارواش سیار است.

کارواش سیار با ارائه کلیه خدمات شستشو خودرو در محل مشتری .قدمی بزرگ در تسریع و سهولت در رفع نیاز های روزمره برداشته است.

کارواش سیار به روش نانو

در این روش شستشوی خودرو توسط اپراتور و با استفاده از مواد نانو شوینده مخصوص انجام میشود .عمدتا این روش نیاز به مصرف آب ندارد. ولی اگر خودرو بسیارکثیف شده باشد باید حداقل دو سطل آب مصرف نمود. به کارواش سیار آنلاین در محل به روش نانو، کارواش بدون آب نیز میگویند. نکته ای که باید لحاظ شود، کیفیت مواد شوینده نانو است . اگر مواد شوینده اصلی نباشد به رنگ خودرو آسیب میزند. مخصوصا مواردی که رنگ خودرو فابریک کارخانه نباشد این مساله بیش از پیش نمود پیدا میکند.

کارواش سیار با دستگاه کارواش بخار

در این روش شستشوی خودرو با بخار انجام میشود. بسته به نوع خروجی میتوان این دستگاه را برروی موتور سیکلت و وانت سوار کرد. برای راه اندازی کارواش سیار آنلاین در محل به روش بخار با تک خروجی میتوان از ابعاد کوچک استفاده کرد . دستگاه را برروی موتور سیکلت سوار کرد و برای دستگاه های 2 تا 5 خروجی میتوان آن را برروی انواع وانت بار نصب نمود ولی برای خروجی های بالاتر و برای شستشوهای سنگین صنعتی و کارواش خودروهای سنگین، همچون کارواش انواع نفتکش، میتوان از دستگاههای بزرگتر استفاده نمود که برروی نیسان و کامیونت نصب میشوند.

کارواش سیار نانوبخار

یک روش جدید کارواش خودرو است .اساس کار آن کاملا شبیه کارواش نانو بخار ثابت است. این روش تلفیقی از کارواش سیار آنلاین در محل به روش نانو و با استفاده از کارواش بخار است. که کارواش خودرو را با استفاده همزمان بخار و مواد شوینده انجام میدهد. در این نوع از شستشوی خودرو، مزیت دو روش با هم تلفیق شده . شستشوی خودرو به روش کامل انجام میشود

در نمونه های جدید دستگاه های کارواش نانو بخار سیارمیتوان واتر جت را درون دستگاه جای داد . هر سه روش کارواش (کارواش سنتی، کارواش سنتی، کارواش نانو) را با یک دستگاه کارواش سیار انجام داد. نکته: با این روش میتوان عملیات توشویی، روشویی، موتورشویی و صفرشویی خودرو را انجام داد . هیچ محدودیتی در انجام هریک از موارد ذکر شده وجود ندارد.

قیمت کارواش سیار و هزینه راه اندازی

قیمت دستگاه کارواش سیار یا بخارشوی صنعتی سیار به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع طراحی، قطعات استفاده شده، جنس و کیفیت قطعات، میزان امنیت دستگاه، داشتن امکاناتی نظیر بیمه شدن کل دستگاه که میتواند هم اطمینان بخش از کیفیت دستگاه باشد، و هم پوشش دهنده هزینه های احتمالی آتی، نوع خدمات جانبی دستگاه، مساحت کارواش، تعداد ماشین های مورد شست و شو بصورت همزمان، ظرفیت به لیتر و کیلوبخار و غیره.

متاسفانه با توجه به نو بودن صنعت بخارشویی در ایران و اطلاع ناکافی مشتریان از کم و کیف ساخت این دستگاه ها، بعضا دستگاه هایی با کیفیت و امنیت بسیار پایین و با قطعات بکاررفته چینی عرضه میشود و حتی تقلب و کلاهبرداری در ظرفیت نهایی دستگاه که ممکن است مشتری هیچوقت متوجه آن نشود و تنها روی کارایی و هزینه های روزمره او در کار با دستگاه تاثیر بگذارد اتفاق می افتد. باعث تاسف است که بعضی مشتریان با مغالطه بکاررفته در ظرفیت دستگاه، دستگاه هایی با ظرفیت پایینتر از مقادیر عنوان شده را خریداری کرده اند. ظرفیت به لیتر و کیلوبخار متفاوت است! جزئیات فنی نظیر استفاده از فناوری کوره آبی یا کوره آجری، طراحی داخلی دستگاه، و قطعات بکاررفته نیز در مدت زمان مداوم قابل استفاده دستگاه و قیمت آن موثر است.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *