موتورشوی نانو خودرو

نکات فنی در مورد شستن موتور ماشین

نکات فنی در مورد شستن موتور ماشین

نکات فنی در مورد شستن موتور ماشین ،شستشوی موتور خودرو یکی از عوامل ریپ زدن خودروست اگر به صورت غیر اصولی انجام شود.قبل از شروع شستشوی موتور مطمئن شوید که توانایی انجام این کار را دارید؛ در غیر این صورت، باید به کارواش و افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید. بارها اتفاق افتاده که شستشوی موتور به روش غیراصولی منجر به خراب شدن دلکو، گرفتن شمع ها و یا بروز قطعی در سیستم برق رسانی خودرو شده است. بروز هر یک از این ایرادها شما را با یک دردسر جدید روبه رو می کند. استارت های ضعیف، دیر روشن شدن موتور، خفه کردن آن و ریپ زدن آن در طی مسیر از جمله مشکلاتی هستند که بر اثر شستشوی غیراصولی موتور خودرو به وجود می آیند.

بهترین روش شستن موتور خودرو

نکات فنی در مورد شستن موتور ماشین

موتورشویی خودرو اصول خاص خود را دارد و قطعا در صورت نداشتن آشنایی لازم به این اصول احتمال وارد شدن خسارت های زیادی به خودرو در صورت شستشوی غیر اصولی زیاد خواهد بود. قطعا تمیزی و تمیز بودن موتور خودرو می‌تواند به بهبود عملکرد موتور خودرو کمک زیادی کند

بسیاری از دارندگان خودرو اعتقاد به تمیز کردن و تمیز نگه داشتن موتور خودرو و به طور کلی اجزای زیر کاپوت ندارن اما طبق گفته کارشناسان خودرو کثیف شدن موتور و کثیف ماندن آن در طی زمان های طولانی منجر به آسیب رساندن به خودرو و همچنین کاهش راندمان موتور خودرو می‌شود. وهمچنین کارشناسان توصیه دارند که هر سالی یک بار موتور خودرو را تمیز کنید یا همان عمل موتورشویی خودرو را انجام دهید. . برای این کار می توانید به کارواش های معتبری بروید و تضمین بگیرید که آسیبی به خودرو نرسانند و اما در صورت تمایل و با داشتن وسایل اولیه پیش پا افتاده می‌توانید این کار را در خانه خود انجام دهید.

در روزهای بارانی موتور خودروی تان را نشویید!

انتخاب زمان و مکان مناسب برای شستشوی موتور را از یاد نبرید. برای مثال، روزی بارانی که رطوبت هوا به درجه ی قابل توجهی هم رسیده است، زمان مناسبی برای شستشوی موتور نیست. بهتر است به دلیل تماس آب با اتصالات و سیستم برقی خودرو حین شستشوی موتور، این کار را به زمان دیگری موکول کنید تا قسمت های مختلف موتور، زودتر خشک شوند. البته در حال حاضر، دستگاه هایی مثل پمپ باد وجود دارد؛ اما شستشو در روز آفتابی، کار عاقلانه تری است. همین طور، زمانی که موتور خودرو داغ است، دست نگه دارید تا کاملاً خنک شود. تغییر دمای ناگهانی، به قطعات آسیب می رسانند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.ir

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *