ditiling وصفرشویی

دیتیلینگ خودرو باشوینده های تاچلس 

دیتیلینگ خودرو باشوینده های تاچلس

دیتیلینگ خودرو باشوینده های تاچلس ،گروه تولیدی یاتاش یک گروه فعال در زمینه تولید انواع شوینده نانوخودرو می باشد. که با هدف ارائه محصولات باکیفیت در جهت كمك به ارتقاء سطح کیفی موادشوینده موجود در بازار و همچنین کاهش مصرف آب و برق ایجاد شده است. با توجه به گسترش کاربرد فناوری نانو در عرصه صنعت مواد شوینده. این گروه تولید محصولات با فرمولاسیون خاص را در دستور کار خود قرار داده است. و مي كوشد با تمركز بر حوزه شیمی و نانو نسبت به ارتقاء مستمر کیفت محصولات خود کوشا باشد. هدف خدمت به میهن و افتخار ما همراهی گرم شماست.

دیتیلینگ خودرو

دیتیلینگ خودرو،به فرایند نظافت و تمیز کردن تمامی قسمت های خودرو ائم از درون، بیرون و حتی موتور گفته می شود . با استفاده از تجهیزات مخصوص و حرفه ای انجام می گیرد. که پولیش و واکس بدنه خودرو را هم شامل می شود.

عملیات نظافت و بازسازی سطوح درونی و بیرونی ماشین است. هدف از این کار بازگرداندن یا بازسازی رنگ ماشین است. از بین بردن خراش ها و لکه ها و کثیفی های موجود بر روی سطوح بیرونی و درونی خودرو است.قبل از انجام این کار قسمت بیرونی خودرو باید کاملا شسته و تمیز شود تا تمامی آلودگی و کثیفی ها از سطح پاک شود.اولین قدم شستشوی بیرونی خودرو با دقت و تجهیزات متفاوت است.این کار سبب می شود که آلودگی ها به خوبی از روی سطح بلند شود.یک برس نرم مخصوص می تواند برای از بین بردن آلودگی قسمت هایی نظیر جلو پنجره، پلاستیک دور شیشه ها، آرم و نوشته های روی بدنه کمک کند.
بعد از اینکه سطح بدنه بطور کامل تمیز شد نوبت به پولیش کاری می رسد . خط و خش های سطحی، و دیگر نقص های سطح توسط این عمل از بین می رود.

شرکت یاتاش برای این منظور محصولاتی را ارائه داده است. بصورت نانو سرامیک و پولیش بدنه وحتی انواع واکس خودرو مورداستفاده قرار میگیرد .تنوع در محصولات یاتاش به این صورت است : برای صفرشویی داخلی خودرو نیز شما را بی نیاز از استفاده از هرنوع محصول خارجی می کند.این محصولات بصورت تاچلس می باشد و برای انواع خودرو مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت دیتیلینگ خودرو با کارواش

در فرایند شستشوی ماشین، زدودن و نظافت سطحی انواع گرد و خاک و لکه های سطحی گوناگون از روی سطوح مورد توجه است . مثلا فضای داخلی ماشین را به صورت سطحی نظافت می شود.

همچنین مدت زمان در عملیات شستشوی ماشین پایین است (مثلاً 20 دقیقه) . اما فرایند Detailing خودرو چیزی فراتر از شستشوی سطحی خودرو می باشد. بدین معنا که در این فرآیند ، نظافت به صورت عمیق و با تجهیزات حرفه ای نظیر دستگاه های کارواش نانو بخار، بخارشوی های صنعتی مخصوص صفرشویی انجام می گیرد . علاوه بر نظافت دقیق خودرو، عملیات ضد عفونی کردن سطوح با بخار هم انجام می گیرد. عملیات بازسازی رنگ، پولیش و واکس هم جزو همین فرایند است. پس در نتیجه مدت زمان طولانی تری را می طلبد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *