کارواش

کارواش نانو بخار

کارواش نانو بخار

کارواش نانو بخار ، دستگاهی است که در خروجی علاوه بر خروجی بخار، مواد شوینده نانو مخصوص بخار را در خروجی ایجاد میکند. باعث پاکیزگی بهتر و افزایش راندمان در کارواش خودرو میشود. دستگاه های کارواش بخار معمولی میتواند بدون نیاز به مواد شیمیایی شوینده، خودرو را شستشو نماید .ولی با استفاده از کارواش نانو بخار میتوان کیفییت کارواش و شستشوی خودرو را بسیار بالا برد.

با در نظر گرفتن قدرت بسیار بالای کارواش های نانو بخار در پولیش خودرو، به راحتی و آسانی سطح ماشین از هر نوع کثیفی و چربی پاک شده . رنگ ماشین پس از کارواش جلایی مجدد خواهد یافت.

کارواش بخار یک سیستم نوین در شستشوی خودرو است . با استفاده از مخزن بخار، که آب ورودی در آن به بخار مبدل می شود و از طریق یک نازل، می توان خودروی مورد نظر را مورد شستشوی هر چه سریع تر و تمیز تر قرار داد. با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه ها قیمت خرید آن متغییر خواهد بود. ولی قیمت خرید این دستگاه براساس عوامل مختلف متفاوت است.

مواد پاک کننده و شوینده های نانو برای بخار

بعضی از مواد نانو شوینده با وجود گرما واکنش ایجاد میکنند. این واکنش ها میتواند مثبت یا منفی باشد. با توجه به مشخصات بخار، مواد شوینده مورد استفاده در کارواش نانو بخار نیز باید مناسب با همین ویژگی های بخار انتخاب شود.

کارواش نانو بخار ( سیار و ثابت ) دستگاهی است که علاوه بر خروج بخار، مواد شوینده ی مخصوص بخار را نیز در خروجی به همراه آب خارج می کند. این مهم که باعث پاکیزگی بسیار بالاتر می شود. موجب افزایش راندمان نیز در کارواش ماشین می شود. دستگاه های نوع معمولی قابلیت شستشوی ماشین بدون نیاز به مواد شیمیایی شوینده را دارند.ولی با استفاده از این دستگاه ها کیفیت کارواش و شستشوی ماشین بسیار بالاتر می رود. برخی از مواد شوینده با حرارت بالا واکنش می دهند، این واکنش ها می توانند به صورت مثبت یا منفی عمل کنند؛ پس با توجه به مشخصات فنی دستگاه ها، مواد شوینده ی مورد استفاده در این تجهیزات نیز باید مناسب با همین ویژگی ها انتخاب شوند.

شستشوی موتورخودرو با نانوبخار

شستن موتور ماشین نسبت به دیگر قسمت های خودرو کاملا متفاوت است. زیرا لکه های چربی، گریس و روغنی فراوانی دارد.به راحتی پاک نمیشوند. دومین نکته ای که باید در شستشوی موتور خودرو مدنظر داشت. این است که قطعات الکترونیک موجود در موتور اتومبیل حساس به آب و رطوبت هستند . در صورت خیس شدن این قطعات، خودرو دچار نقص فنی میشود.

کارواش نانو بخار با بهره گیری از دما و فشاری که دارد میتواند سخت ترین لکه ها را از روی سطح جدا کند.مواد شوینده نانو نیز این فرآیند را تسهیل میکنند. ازینرو کارواش نانو بخار میتواند لکه های روغن و گریس را از موتور خودرو پاک کند. بدون اینکه به موتور ماشین صدمه ای وارد نماید.

معایب کارواش بخار

کارواش نانوبخارسروصدای بسیاری دارد وبرای استفاده در محیطهای آپارتمانی مناسب نیست.همچنین کارواش بخار به دلیل استفاده از مخزن پرفشار برای نگهداری بخار، و استفاده از سوخت برای تولید این بخار، اگر دارای کیفیت لازم و قطعات مطمئن نباشد میتواند خطرآفرین و قابل انفجار باشد.

اگر قطع و وصل کردن بخار دستگاه کارواش بخار نیاز به دسترسی به خود دستگاه داشته باشد، کار در موقع شست و شو بسیار سخت تر میشود. در این حالت زمان شست و شو و نیز بخار هدر رفته افزایش پیدا میکند و به دلیل افزایش سختی قطع و وصل کردن، ممکن است کار با دستگاه هم دشوارتر شود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *