نکات فنی خودرو

چگونه ازیخ زدن شیشه خودرو جلوگیری کنیم؟

چگونه ازیخ زدن شیشه خودرو جلوگیری کنیم؟

چگونه ازیخ زدن شیشه خودرو جلوگیری کنیم؟ ،اگر صبح برای رسیدن به محل کار عجله دارید. آخرین چیزی که به ذهن‌‎تان می‌رسد این است. که با شیشه مات شده ماشین‌تان روبه‌رو شوید. این چنین وضعیتی می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. چرا که تا یخ زدگی روی شیشه اتومبیل تان پاک نشود. نمی‌توانید حرکت کنید. حال برای پاک کردن شیشه یخ زده باید خود را به زحمت بیاندازید. این در حالی است که وقتی شما با یک وسیله خشن دست به این کار می‌زنید.ممکن است روی شیشه اتومبیل خش ایجاد کنید. اما خوشبختانه روش‌های گوناگونی برای رهای از شر شیشه‌های یخ زده اتومبیل در فصل زمستان وجود دارد. شما می‌توانید با پیاده کردن برخی روش‌های اصولی از یخ زدگی و یا از شر ماتی شیشه‌های یخ زده خلاص شوید.

استفاده از اسپری برای رهایی از یخ روی شیشه‌ها

شما می‌توانید هم از اسپری‌ای که از مغازه خریده‌اید و هم اسپری‌ای که خودتان ساخته‌اید، استفاده کنید. برای این کار کافی است.روی یخ محلول را اسپری کنید.سپس اجازه دهید تا محلول اسپری شده باعث آب شدن یخ‌های روی شیشه شود. البته بیش از یک الی دو دقیقه منتظر نمانید محلول ضد یخ کمتر از دو دقیقه یخ ها را متلاشی خواهد کرد، بعد از این مدت با استفاده از یک پارچه و یا تی پلاستیکی بقایای یخ مانده روی شیشه‌ها را پاک کنید. سعی کنید در هنگام پاک کردن بقایای یخ آب شده از یک دستکش استفاده کنید. در ضمن اگر متوجه شدید مقدار ضد یخی که بر روی شیشه اسپری می‌کنید. کارایی خوبی ندارد، سعی کنید از حجم بیشتری از ضد یخ بهره ببرید .تا سطح شیشه از وجود تکه‌های یخ پاک شود. البته ضد یخ‌های تجاری برای دماهای مختلفی طراحی شده‌اند.سعی کنید برای خرید این گونه ضد یخ‌ها، حتما دمای کاربردی و سرمای هوای منطقه خود را در نظر داشته باشید.

پوششی برای شیشه‌ها

یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای این‌که شیشه اتومبیل خود را از یخ زدگی حفظ کنید. استفاده از یک پوشش مناسب برای آن‌ها است. سعی کنید، پیش از فرا رسیدن فصل یخبندان پوششی برای خودروی خود تهیه کنید. به خصوص اگر ماشین‌تان در فضای باز است. یادتان نرود برای اینکه روی شیشه خودروی شما یخ ببندد. نیاز به شبنم عصر گاهی است. پس سعی کنید قبل از آنکه شبنم عصرگاهی روی شیشه و بدنه خودرویتان بیفتد .و در طول شب بر اثر سرمای شدید یخ ببندد. روی ماشین‌تان را بپوشانید. وقتی شما از نشستن شبنم به طور مستقیم روی خودرویتان جلوگیری کنید. در واقع از یخ بستن آن در طول شب جلوگیری کرده‌اید. تا زمانی که آبی برای یخ زدن وجود نداشته باشد. به هیچ وجه شیشه‌های اتومبیل‌تان یخ نمی‌بندند.

مقداری از محلول ضد یخ را روی شیشه اتومبیل خود اسپری کنید. تا از یخ‌ زدگی در طول شب جلوگیری شود. اگر شما پوشش یکپارچه برای اتومبیل خود ندارید، جای نگرانی ندارد. فقط کافیست یک تکه مقوا و یا پارچه ضخیمی را به کمک یک تکه سنگ روی شیشه جلوی اتومبیل خود ثابت کنید .تا در طول شب از نشستن شبنم به طور مستقیم روی شیشه خودروی‌تان جلوگیری شود.

مزایای استفاده این روش این است .که شما در هنگام صبح برای رفتن به محل کار خود دیگر نیازی نیست. زمان زیادی را برای برطرف کردن یخ روی شیشه اتومبیل خود صرف کنید. فقط کافیست پوشش مورد نظر را از روی شیشه ماشین خود جدا کنید. اما این امکان وجود دارد که حاشیه شیشه اتومبیل شما که به خوبی پوشش نداده شده کمی یخ بزند. این با توجه به کل سطح شیشه چیز ناچیزی بوده و می‌توان آن را نادیده گرفت. و به فکر رسیدن به محل کار خود باشید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *