بدنه شوی نانو خودرو, شوینده های نانو

نکات کلیدی در شستشوی خودرو

نکات کلیدی در شستشوی خودرو

نکات کلیدی در شستشوی خودرو ،خودرو شما، خانه دوم شماست. در واقع بسیاری، مدت زمان زیادی در طول روز را در خودرو خود سپری می‌کنند. پس همان‌طور که نظافت خانه مهم است نظافت و تمیزی خودرو به عنوان خانه دوم نیز لازم و ضروری است. از طرفی خودرو علاوه بر اینکه به چک آپ ماهیانه و رسیدگی فنی نیاز دارد، به تمیزی نیز نیاز دارد. شاید برای همه امکان استفاده از کارواش‌های مستقر در سطح شهر برای شستن خودرو وجود نداشته باشد از این رو در این مطلب قصد داریم تا آموزش نکات کلیدی شستن ماشین را پوشش دهیم.

عدم استفاده از مایع ظرف شویی

در صورتی که قصد دارد خودروی خود را بشویید ابتدا لازم است ماده شوینده مناسب را که برای شستشوی اتومبیل احتیاج دارید فراهم کنید، گاهی مواقع به کار بردن مواد پاک کننده بی کیفیت یا مواد پاک کننده خانگی مثل مایع ظرف شویی آسیب جدی به رنگ و بدنه خودرو می رساند. مایع ظرف شویی برای شوستن ظروف آشپزخانه بسیار عالی عمل می کند اما برای تمیز کردن خودرو گزینه مناسبی نیست به این دلیل که دارای مواد شیمایی تهاجمی بوده که به رنگ و بدنه خودرو آسیب می رساند.

به همین دلیل کارشناسان خودرو توصیه می کنند برای شستن خودرو از مواد پاک کننده با کیفیت که ویژه خودرو می باشند استفاده کنید چرا که شامپو و مواد شوینده خودرو دارای ترکیباتی هستند که از مواد طبیعی ساخته شده و توسط کارشناسان خودرو بر حسب اصول مهندسی ساخته شده اند تا هیچ مشکلی برای رنگ و بدنه خودرو ایجاد نگردد.

از ویژگی های یک شامپو با کیفیت اتومبیل می توان به قدرت پاک کنندگی بالا، براق کردن اتومبیل، حفظ کننده رنگ اتومبیل، برگشت پذیر بودن به طبیعت، ضد حساسیت، تعادل داشتن در اسیدی یا قلیایی بودن شامپو خودرو و بوی خوب اشاره کرد.

از پارچه مناسب استفاده کنید

ابرها، اسفنج ها و پارچه های معمولی برای شستن خودرو مناسب نیسیت زیرا ممکن است گرد و غبار و یا ذرات ریز در هنگام کشیدن دستمال موجب بروز خط و خش بر روی بدنه خودرو شود. مناسب‌ترین گزینه دستمال میکروفایبر است که ضمن حفظ رطوبت بیشتر، در پاک کردن بهتر از دستمال های پارچه ای عمل می کند.

پارچه های میكروفیبر به دلیل عدم پرز دهی، قابلیت خوبی در پاك كردن و تمیز نمودن رنگ خودرو دارند و به آن جلای خوبی می دهند. این نوع پارچه ها آب و شامپو را به خوبی جذب می كنند و می توانید با یك مرتبه خیس كردن آن سطح زیادی از بدنه خودرو را شستشو دهید. همچنین بهتر است برای خشك كردن خودرو نیز از این پارچه ها استفاده كنید، چون قابلیت جذب آب خوبی دارند.

زیر نور خورشید کار نکنید

مردم معمولا زیاد زیر نور خورشید نمی روند چرا که ممکن است پوستشان سیاه شود. بهتر است بدانید ماشین، با وجود غیر زنده بودنش، نیاز به محافظت در برابر نور خورشید دارد. در نور خورشید به دلیل گرمای بیشتر مواد شوینده زودتر از معمول روی بدنه خودرو خشک می شوند و برای پاک کردن و صیقلی دادن بدنه خودرو با دشواری بیشتری مواجه خواهید شد.

بدنه شوی خودرو یاتاش

بدنه شوی تاچلس یاتاش پاک کننده ای قوی  وچربی زدایی پرقدرت و جلادهنده خودرو می باشد.

بدنه شوی یاتاش محصول بدون دخالت دست بوده یعنی نیازی به خز یا شستن با دست ندارد .

فقط کافیست ابتدا روی بدنه ماشین یاتاش بدنه را اسپری کنید  سپس آبگیری انجام شود.(یعنی صرفه جویی در آب و  بالابردن سرعت کار پرسنل).

این محصول بر پایه ی آب و عاری از هرگونه مواد اسیدی میباشد . در نتیجه به هیچ وجه آسیب به کیلر و رنگ ماشین نمی رساند.

پس از استفاده محصول بجز براقیت و درخشندگی تا یک هفته در شرایط عادی به بدنه ماشین خاک و غبار نفوذ نخواهد کرد.

این محصول یاتاش با پاشش بروی ماشین انجام میگیرد.

محصول پرطرفدار یاتاش در کمترین زمان بدون صرف وقت قابلیت شسشتو ماشین را دارد.

شامپو  بدنه یاتاش یدون ترکیب آب میباشد . این اسپری را با پاشش بروی بدنه ماشین و ماندگاری در حدود۲-۵ دقیقه زمان و سپس آب با فشار بروی ماشین گرفته .

این شامپو تمامی آلودگیهای موجود بروی ماشین از کربن و دوده و خاک و گل گرفته تا روغن و چربی را ازبین برده و ماشین را کاملا براق و تمیز میکند.

این حالت شستشو علاوه بر این که در زمان صرفه جویی می گردد در مقدار مصرف آب نیز صرفه جویی زیادی میشود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.ir

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *