ditiling وصفرشویی

خرید اسپری خشکشویی چندمنظوره 

خرید اسپری خشکشویی چندمنظوره

خرید اسپری خشکشویی چندمنظوره ،کابین و ستون های ماشین ، سقف خودرو و غیره …

علاوه براین مصارف خانگی نیز دارد .کمتر محصولی در بازار موجود است که بتوان از این طریق برای کارهای مختلف از آن استفاده کرد. در حالیکه کیفیت بالایی نیز داشته باشد.دراین بازار رقابت شرکت یاتاش با تولید اسپری نانو  برای تمیز کردن. انواع سطوح چه در منزل و چه در کابین خودرو پابه عرصه جدی رقابت گذاشته است.

محلول چندمنظوره نانو

این محلول برای تودوزی های صندلی های چرم ماشین بسیار مناسب بوده و با چند اسپری صندلی ها را از هر جنسی که باشد براق و تمیز می کند. همینطور برای خودروهایی که به مرور به دلیل آلودگی ها و یاسیگار کشیدن سقفی کثیف و سیاه دارند هم مناسب است.بعنوان پاک کننده قوی ،ازبین برنده جای چسب،رد خودکار روی مبلمان و دیوار،پاک کننده جرم و کثیفی…

محلولی با رایحه ای قوی و دلنشین با قدرت پاک کنندگی بسیار قدرتمند برای مشتریان پاکیزگی را به ارمغان می آورد.استفاده از این محلول درپروسه صفرشویی کابین خودرو بسیار کاربردی است . رایحه خوشبوی این شوینده محبوب ،حس پاکیزگی و آرامش را به سرنشینان خودرو القا میکند.

روش استفاده  ،بدین ترتیب است که پس از اسپری مواد به سطح موردنظر ابتدا با پارچه ای نمناک موادرا پاک میکنیم.  بلافاصله پس از آن با پارچه ای خشک ،سطوح مورد نظر را خشک میکنیم.برای خیلی از صاحبان خودرو عطرو بوی باقی مانده از تمیزکردن داخل کابین مهم است.شرکت یاتاش هم باتولید این محصول یک تیر و دونشان زده است.

نحوه مصرف اسپری صفرشویی

اگر جز افرادی هستید که کارواش دارید محصول را روی محل مورد نظر اسپری کرده دو دقیقه صبر میکنیم تا محصول اثر کند. سپس بایک دستمال تمیز و خیس محل اسپری شده را تمیز کنید براحتی آلودگی از بین می رود .

موارداستفاده محلول نانو

صرفه جویی در زمان برای کارواش داران و یا افرادی که از این دست محصولات استفاده می کندد بسیار مهم است.یکی از مهم ترین کارها برای محافظت طولانی مدت از داخل خودرو  است. زمان نیاز به نظافت مجدد خودرو را کاهش می دهد .و ظاهری نو به خودرو شما دهد. با استفاده از این محصول  می توان به راحتی بدنه داخل خودرو اعم از سقف، ستون، رودری، داشبورد، صندلی، موکت کف و … را تمیز نمود و بوی نامطبوع سیگار و دوده موجود در کابین را از بین برد. با استفاده از این محصول در هزینه های شما صرفه جویی می شود و خودروی شما سریع و آسان تمیز می گردد.

خشک شدن آسان و سریع سطح یکی از همین مزایا می باشد. همچنین این اسپری چند منظوره و آنتی باکتریال است. استفاده از این اسپری هیچ گونه آسیبی به رنگ و سطح خودرو وارد نمی کند.

ویژگی های استفاده از خشکشویی

ویژگی های محصول:

  • چربی بر قوی
  • لکه بر قوی
  • ضد عفونی کننده
  • خوش بو کننده
  • مناسب برای شستشوی داخل کابین خودرو
  • مناسب برای شست و شوی قطعات پلاستیکی و چرمی و …
  • مناسب برای استفاده در منازل
  • سازگار با محیط زیست

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *